Friday, September 3, 2010

Vreasc

Culege-ma aprins ca un fruct becisnic
de pe crăci ce se ametesc reciproc
sters de frunze si de scoarta
deschide-ma sa ma inchid

Infruptă-mi-te iar ca un salbatic
ce necheaza furios sub un stergar
cu picioarele goale dantuie pe cina
si alunga-mi foamea

Stau infipt din nou in livada
cu ciorile deasupra si in gand
sa imi curga mere si sa fie cidru
si musca-ma

Stors din coaja si samanta
din lemn de pasare maiastra
adus in ciocuri maiestrite
adulmec pamant nesabuit

Acopera-mi-te cu al meu miros tacut
sub vreascurile-mi sa adormi
leagana-ti somnul lin si dus
invata-ma sa dorm

1 comment:

Anonymous said...

Buna ziua,

De curand am accesat blogul dumneavoastra http://raprodu.blogspot.com si trebuie sa spunem ca il gasim extrem de interesant. De asemenea, am fost surprinsi intr-un mod placut de faptul ca cineva mai scrie poezie intr-o lume nebuna! Unul dintre motivele pentru care va scriem este acela ca am dori, in masura in care este posibil, ca pe blogul dumneavoastra sa fie publicat linkul catre siteul nostru www.looms.ro, care a fost lansat de curand. Desi este abia la inceput de drum, speram - si toate demersurile noastre tind catre acest lucru - ca va fi unul dintre cele mai mari sau chiar unicul site de informatii generale complete din Romania. Vizitatorii blogului dumneavoastra pot gasi pe www.looms.ro o serie de informatii interesante din toate domeniile, structurate pe fiecare judet din tara. Astfel, pe langa informatiile interesante de pe blogul dumneavoastra, ii puteti ajuta pe vizitatorii blogului http://raprodu.blogspot.com si cu cele disponibile pe www.looms.ro.
In speranta ca veti gasi interesanta propunerea noastra,incheiem prin a va multumii anticipat si speram ca vom primii un raspuns pozitiv cat mai curand posibil.

Cu stima,

Mihaela Pasere
Consilier marketing

str. Ferencz Szemler nr. 14, et. II, cam. 16
Brasov, Romania
Tel:
0268/324130
Fax:
+40- 268- 32 41 31