Saturday, October 15, 2011

In ce ne-am decazut.

uite ce caini latra la mine
plini de sfori se infasoara impotriva mea
uite ce latra si isi latra ura
inmoaie-i in in blana ta

in asta noapte ca un murg ma nasc negru si decazut
si stranut impotriva vantului
caci nici o gripa nu ma primeste
cu nasul deschis spre adulmecare

suduieste-ma. te vreau ca o sudoare rece
sa imi aluneci pe gat, pe din-afara
si sa ma zgarii cu gheare de tuse
pe dinauntru, te rugam

curma ce e de curmat si zboara
sub asternuturi si dinspre lenjerii
sa zboare ale tale gazele
macinate de unghii intretinute

vreau sa musti tot ce e de muscat
din al meu corp; sa ramana
doar ce limba poate gusta
si nasul poate mirosi

iti vreau tare sanul a ma lovi
si coapsa grea sa ma apese
necheaza-mi sa te intorc
cu rasuflarea-ti in gat

de sub ape ce sarate baltesc
imi scot capul spre a te recunoaste
spre a te denumi
si aspre cuvinte a iti arunca

prea am fost!

1 comment:

cristiana said...

raspuns in timpul asteptarii...

http://www.youtube.com/watch?v=b4wuuhYUlGc