Wednesday, June 4, 2008

"...asa e cand nu o ungi."

Mi-am zis sa fac un exercitiu de creatie, de scriere, asta de ceva vreme. De cand am observat lipsa totala de creativitate ce imi uza serile de vara. Nu am mai simtit de mult acea efervescenta a ideilor desi trairile au fost cam pe aceleasi coordonate hemihimerice, mai ales sub aripile muzichiilor. Asadar, am zis sa fortez putin telecomanda, chit ca nu aveam nici tragere si nici chemare. Cred ca totusi incepe sa scartaie mai putin roata, asa e cand nu o ungi. Dar nu numai lipsa atentiei conteaza, mai intra in ecuatie si cultura scazuta in florea-soarelui plus ca muncitorii mai o dau din greva in pauza si se duce dracului transportul de ulei. Sa nu mai zic de drumurile astea proaste, domle'!

Poate gandurile par negative cand le incepi cu nu, iar cand le incepi cu poate pari nesigur, asa ca in mod cert daca le incepi cu deci iti tradezi forta ganditoare care la asa o viteza lasa in ceata forta scriitoare care prinde ideea la sfarsit. Deci suntem in cursul unui exercitiu de creatie iar pana acum tot dau cu sutul in minge si totusi, desi joc singur, nu am spart nici un geam si astept sa vad pana la sfarsit cati or sa vina cu mingea in mana si cu un cutit in ea.

Eu nu stiu bre totusi de unde va luati benzina.

No comments: